Κοιμάσαι δύσκολα; Σου έχουμε τη λύση!

Κοιμάσαι δύσκολα; Σου έχουμε τη λύση!

Συγκεκριμένα σου έχουμε 4 διαφορετικές λύσεις για 4 διαφορετικά προβλήματα.

Ο ύπνος είναι μία πολύ προσωπική διαδικασία που σε κάποιους ανθρώπους βγαίνει αβίαστα και σε κάποιους άλλους με μεγάλη δυσκολία. Αν μέχρι σήμερα από την στιγμή που ακουμπούσες το μαξιλάρι σου, μέχρι και την επόμενη ώρα, βασανιζόσουν, πρέπει να κάνεις κάτι δραστικό για να το αλλάξεις και εμείς θα σε βοηθήσουμε σε αυτό. Σου αναλύουμε παρακάτω 4 πολύ συνηθισμένους λόγους που σε δυσκολεύουν να κοιμηθείς σαν πουλάκι όταν πέφτεις στο κρεββάτι και σου αναλύουμε πώς να κοιμάσαι καλύτερα αν...

...Είσαι εθισμένη στο κινητό σου

Kαταρχάς πρέπει να γνωρίζεις ότι η σωστή απόσταση για να βρίσκεται το smartphone σου ενώ κοιμάσαι είναι πάνω από 35 εκατοστά. Αν λοιπόν το έχεις κάτω από το μαξιλάρι σου για να δεις μήπως έχεις μήνυμα στο messenger μετά τις 2 το βράδυ...βγάλ'το από εκεί και βάλ'το στο κομοδίνο σου. Επίσης φρόντισε να το έχεις ανάποδα γυρισμένο ώστε να μην βλέπεις το φως που ανάβει με κάθε νέο notification που έχεις. Ακόμα και όταν κοιμάσαι ο εγκέφαλος σου αντιλαμβάνεται την ξαφνική αλλαγή στον φωτισμό του χώρου και ταράζεται.

 



 

 

...Kοιμάσαι με κάποιον που ροχαλίζει

Πρέπει να τον πείσεις να κάνει την εξής διαδικασία κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί: Με την άκρη της γλώσσας του και με μισάνοιχτο το στόμα, να σπρώξει προς το πάνω μέρος των ούλων του. Μετά να κάνει την ίδια κίνηση σπρώχνοντας και προς το κάτω μέρος των ούλων του. Αφού αυτό το επαναλάβει αρκετές φορές, αν δοκιμάσει να πει «ΑΑΑΑ» χωρίς να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα του ή ανοίξει περισσότερο τα χείλια του. Ακούγεται τρελό, αλλά το Πανεπιστήμιο του Σάο Πάολο στη Βραζιλία, απέδειξε ότι μειώνει το ροχαλητό μέχρι και 36%!

...Στρεσάρεσαι αρκετά

Δοκίμασε την τεχνική αναπνοής «4-7-8» του Αμερικάνου health guru, Andrew Weil. Σύμφωνα με αυτή την αγχολυτική μέθοδο πρέπει να κρατήσεις τη γλώσσα σου κολλημένη στα πάνω, μπροστινά σου δόντια και να αναπνεύσεις από τη μύτη μετρώντας από μέσα σου μέχρι το 4. Ύστερα κράτησε την αναπνοή σου εντελώς, μετρώντας μέχρι το 7. Τέλος άνοιξε το στόμα σου και ανέπνευσε μόνο από αυτό μετρώντας μέχρι το 8. Ο ειδικός ισχυρίζεται πως θα κοιμηθείς σαν πουλάκι μετά από αυτό. Για να δούμε...

 



 

 

...Έχεις εφιάλτες

Με το που ξυπνήσεις από ένα άσχημο όνειρο άρχισε να το σκέφτεσαι αλλάζοντάς του το φινάλε και δίνοντάς του ένα ευτυχισμένο τέλος. Πχ. Αν είδες στον ύπνο σου ότι ήσουν σε ένα καράβι που βούλιαξε και πνίγηκες, άρχισε να σκέφτεσαι πως το καράβι μπορεί να βούλιαξε αλλά εσύ σώθηκες και ναυάγησες σε ένα υπέροχο, εξωτικό νησί. Θα δεις πως την επόμενη φορά που τα κακά όνειρα θα σου χτυπήσουν την πόρτα, το υποσυνείδητό σου θα τα αντιμετωπίσει με αισιοδοξία.

ΠΗΓΗ http://www.msn.com/el-gr/health/medical/%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%ac%cf%83%ce%b1%ce%b9-%ce%b4%cf%8d%cf%83%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b1-%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%ad%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bb%cf%8d%cf%83%ce%b7/ar-AAovT8G?li=BBqxHCu&ocid=UE12DHP

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ